Automobilky se neustále předhánějí v chytlavějších a promyšlenějších reklamách, ve kterých se mnohdy s konkurencí nijak nepářou - viz kočkování mezi Audi a BMW, nebo BMW a Infinity. Ta dnešní reklama si sice z konkurence hlavu nedělá (logo Fordu přece jen není vidět tak docela jasně), ale zato si vysloužila zákaz v celostátním dánském vysílání.
Náplň reklamního spotu prozrazovat nebudu, ale všechno se samozřejmě točí kolem té jediné malé drobnosti, která Veloster odlišuje od ostatních aut, a to poněkud atypický počet dveří – jedny u řidiče a dvoje na straně u spolujezdce, což je samo o sobě určitě zajímavý nápad, ale tahle reklama ho dovádí ještě o kousek dál.
Nemůžu si pomoct, ale od zákazu od poměrně volnomyšlenkářských Dánů jsem přece jen čekal o něco větší divočinu. Na druhou stranu je však pravda, že pohled na přejetou paní nemusí být pro malé dánské stavitele lega úplně to pravé :)