V době kdy Ferrari ještě nebylo ani z poloviny tak známé jako dnes, těsně po druhé světové válce, přišlo na svět Ferrari 166 Corsa Spyder. Byl to teprve druhý model italské automobilky, a vyrobilo se ho pouhopouhých osm kusů.
Z těch osmi už dnes zbývají jenom dva, jeden je umístěn ve firemním muzeu Ferrari a druhý se dostal k Jamesi Clarkovy, rodákovy z Vancouveru. Stav 166ky byl hrozný a vyžádalo si to hodně peněz a úsilí, aby vůz vypadal tak jako nyní. Jenže kdo by nechal zrezivět auto, které se může pyšnit titulem „Čtvrté vyrobené Ferrari“. Pod kapotou má, na svou dobu převratný, dvanáctiválec o objemu dva litry, který se svou silou vyrovná 110 italským hřebcům. V porovnání s dnešními vozy se to možná nejeví jako nijak vysoké číslo, ale byl to právě tenhle motor, který vytyčil cestu moderním V12kám.
Kdo ví, třeba někdo z nás objeví ve staré stodole napůl rozpadlou mašinu, ze které se vyklube další Corsa Spyder. Představa je to hezká ..