Uvnitř Audi neustávají práce nejen na nových silničních automobilech, ale také na závodních speciálech, které se připravují na účast v závodu Le Mans. Jedním z nich je hybridní model R18 E-Tron Quattro, se kterým bychom se mohli setkat na přelomu let 2016 a 2017.
V modelu R18 se snoubí výkon jednou přeplňovaného vidlicového šestiválce o objemu 3,7 litru, spolu s elektromotorem, který pohání přední nápravu. Celkový výkon tohoto ústrojí je odhadem šest set koňských sil, což se sice vzhledem k povaze vozu nemusí zdát jako natolik astronomický údaj, ale nesmíme zapomenout na jeho zcela minimální hmotnost.
Tento týden byl dokonce zachycen při testování na okruhu v Monze, přičemž působil již jako relativně ucelený závodní prototyp. Uvidíme tedy, co s ním inženýři Audi ještě provedou, a jak se vozu následně povede po odstartování závodu Le Mans.